poniedziałek, 28 stycznia 2013

Prysznicowe przemyślenia!



Jak mówi tytuł, myśli spod prysznica. Swoją drogą co łazienka ma w sobie takiego, że w głowie jest jakiś totalny rozpierdol myśli? Dziwna sprawa. No nic, trzeba z tym żyć. Poćwiczyłam sobie z rana, brak jakiegokolwiek życia towarzyskiego daje mi czas dla siebie, czas, który staram się spędzić korzystanie dla samej siebie, taki mój egoistyczny czas. No i jak to po ćwiczeniu, pod prysznic. Tam zrodziła się myśl, że trochę "nie wypada" tak długo tutaj milczeć na blogu, a zaraz później przyszła myśl, czy ja w ogóle przejmuję się tym co "wypada", a co nie? Raczej średnio, mój WESOŁY mózg zawsze przypomni sobie coś zabawnego, albo z zupełnie nie zabawnej sytuacji zrobi kabaret, jednym zdaniem: nie potrafię się zachowywać poważnie w wymagających tego sytuacjach. No to skoro mam w dupie, że "nie wypada" to może po prostu nie chciałam żeby przez tak długi czas była tu jakaś luka.
Ostatnio zdałam sobie sprawę, że w moim życiu jest co raz mniej osób, które znaczą dla mnie coś więcej, dla których jestem w stanie rzucić wszystko. Zawsze taka byłam, potrafiłam rzucić nawet ważne sprawy, bo ktoś prosił, bo potrzebował, teraz większość znanych mi osób odzywa się tylko i wyłącznie w chwili potrzeby, ale już mnie to nie dotyka jak wcześniej, nie rzucam się z pomocą, teraz dla takich osób nie rzucę nawet gapienia się w ścianę. Przez te różne przeżycia jestem już  znieczulona, tyle razy zawiodłam się na człowieku, więc czy jeszcze coś może mnie dotknąć? Pewnie tak, ale na chwilę obecną nie chcę się o tym przekonywać.

Szanujcie swoich przyjaciół, poświęcajcie im swój czas, bo to najlepiej zainwestowany czas, oczywiście inwestujcie czas również siebie, mały % egoizmu też jest ważny! ;)    -czerwona

1 komentarz:

  1. nie wiem , dlaczego ale ma takie samo odczucie co do ludzi.Mimo mojego dość młodego wieku , jakoś nie ufam ludzi i jak w tym przypadku nie potrafię jak dawniej zrobić dla nich wszystko.Ostatnio nawet zauważyłam , że dla mojej przyjaciółki nie zrobię tak wiele..Bardzo fajny blog :) Zajrzyj do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń