wtorek, 13 listopada 2012

Muzycznie


Dzisiaj moja mini kolekcja płyt, które po prostu muszą się znajdować na mojej półce, wiadomo płyt, które chciałabym żeby się znajdowały tu jest o wiele więcej tylko skąd brać kasę?;>

Coś co musi być to Happysad, nie mam niestety całej dyskografii, jakoś się nie złożyło, ale pewnie się dokupi z przypływem gotówki.Jak ktoś jeszcze nie zna to musi poznać! Zespół przez kilka lat trochę się zmienia, ale moim zdaniem to pozytywne, że płyty z przed kilku lat nie brzmią zupełnie tak samo jak te nowe, fajnie, że chłopaki się rozwijają!


Thirty second to mars! No bo czasami lubię takie pierd**nięcie w głosnikach, a ta płytka to zbiór chyba najjj utworów tego zespolu.
No i ostatnia, oczywiście nie znaczy, że najgorsza, ZAZ. Uwielbiam francuską muzykę! Płyta ta trafiła do mnie właściwie zupełnie przypadkowo, bo zależało mi na innej, ale często leci z moich głośników. 


14 komentarzy:

  1. Zawartość mojej płytowej półki jest zupełnie inna :D / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;d
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;))

    julia-juulia.blogspot.com
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również słucham happysad'u. :)
    Pozdrawiam i zapraszam. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, notka też świetna.

    Wpadniesz do mnie ?:
    flushberry.blogspot.com

    Jeśli się spodoba - zaobserwuj i skomentuj ! ;)
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy ich nie sluchalam-Happysad. lecz skoro ich tak zachwalasz to czas najwyzszy posluchac..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zacząć od "Ja do Ciebie", "Miłość" a z najnoweszej płyty "wpuść mnie" ;)

      Usuń
  6. 30 seconds to Mars i Happysad! ;D Też bardzo lubie posłuchać tych zespołów. :)

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. byłoby wszystko dla mnie gdybym miala wlasny pokoj, ale mam z siostrą.. ;< wiem, ale tam jakas taka dziwna/brzydka jest:PP
    +nigdy nie sluchalam tego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może wspólny pokój też mógłby wyglądać tak magicznie ;)

      Usuń
  8. kreatywna notka ♥
    zapraszam do mnie lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. happysad ma świetne okładki, pierwsze raz je widzę:D aż dziwne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię Happysad, ale 30STM uwielbiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak 30 seconds i do tego Jared Leto jest taki przystojny :)

    OdpowiedzUsuń